
Sunday, February 15, 2015

sitagustar
1 comment
သပိတ္ေမွာက္ေက်ာင္းသားမ်ားသုိ႔ ေမတ္ၱာရပ္ခံျခင္း
၁၃၇၆ ခုႏွစ္၊
တပုိ႔တြဲလျပည့္ေက်ာ္
(၁၂)ရက္
၁၅.၂.၂၀၁၅(တနဂၤေႏြ)ေန႔
သပိတ္ေမွာက္ေက်ာင္းသားအေပါင္းတုိ႔-------
သားတုိ႔သမီးတုိ႔သည္
အမ်ဳိးသားပညာေရးဥပေဒအတြက္ ဒီမုိကေရစီစနစ္ႏွင့္အညီ စားပြဲ၀ိုင္း ေပၚအထိ
ေတြ႕ဆုံေဆြးေႏြး ညိႇႏႈိင္းလ်က္ ေအာင္ျမင္ေစရန္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ၾကသည္ကုိ သိရွိရသျဖင့္
ဂုဏ္ယူမိပါသည္။
ႏုိင္ငံေတာ္အစုိးရ၊ လႊတ္ေတာ္၊ NNER ႏွင့္
သပိတ္ေမွာက္ေက်ာင္းသားတုိ႔၏ ေတြ႕ဆုံညိႇႏႈိင္းသျဖင့္ ရရွိလာေသာ ရလဒ္တုိ႔သည္လည္း
ေကာင္းမြန္ၾကမည္ဟု ယုံၾကည္ပါသည္။ ထုိ႔အျပင္ စုေပါင္း လက္တြဲ၍
ဆက္လက္ညႇိႏႈိင္းေဆာင္ရြက္ၾကရဦးမည့္ လုပ္ငန္းတာ၀န္တုိ႔ကုိလည္း ယခုကဲ့သုိ႔ပင္
ရင္းႏွီး ယုံၾကည္စြာ ဆက္လက္၍ ညီညီၫြတ္ၫြတ္ ေဆာင္ရြက္ၾကေစလုိပါသည္။ သားသမီးတုိ႔၏
လုိအင္ဆႏၵကုိ မိဘမ်ားက စြမ္းႏုိင္သမွ် ျဖည့္ဆည္းေပးသလုိ အကုိႀကီး အမႀကီးတုိ႔ကလည္း
၀န္းရံအားေပးၾကသည္ကုိလည္း ေတြ႕ရွိရပါသည္။
ယခုအခါ၌ မိမိတုိ႔၏ ေအာင္ျမင္မႈတုိ႔ကုိ
ဂုဏ္ယူလ်က္ မိမိတုိ႔ဆုိင္ရာ အရပ္ေဒသအသီးသီးရွိ မိဘဆရာသမားတုိ႔၏ ရင္ခြင္သုိ႔
အျမန္ဆုံး ျပန္လည္ခုိ၀င္၍ အနာဂါတ္တုိင္းျပည္အတြက္ ပညာရပ္ မ်ားကုိ ဆက္လက္ဆည္းပူး
သင္ၾကားၾကပါရန္ အထူးေမတ္ၱာရပ္ခံလုိက္ပါသည္။
သားတို႕ သမီးတုိ႕ . . . . .
.
ႏုိင္ငံေတာ္အတြင္း အမ်ဳိးမ်ဳိး အဖုံဖုံ ပဋိပက္ၡဆူပူလႈပ္ရွားမႈမ်ား၌
သားတုိ႔သမီးတုိ႔သည္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး တည္ေဆာက္သူမ်ား (Peace Maker)မ်ားအေနအားျဖင့္
ႏုိင္ငံေတာ္ကုိ ၀ုိင္း၀န္း ကူညီၾက၍ ႏုိင္ငံေတာ္၏လည္းေကာင္း၊ သာသနာေတာ္၏လည္းေကာင္း
သားလွရတနာ သမီးလွရတနာမ်ားအျဖစ္ ဒုိ႔မ်ား အၿမဲျမင္ခ်င္
လွပါသည္။
“သီတဂူစန္းလပမာ
ခ်မ္းျမသာယာရွိၾကပါေစ”
သီတဂူဆရာေတာ္
ေဒါက္တာအရွင္ၪဏိႆရ
(Ph.D, D.Litt)
အဂၢမဟာပ႑ိတ၊
တြဲဖက္ေရႊက်င္သာသနာပုိင္(၄)
သီတဂူကမၻာ့ဗုဒၶတကၠသိုလ္မ်ား၏အဓိပတိဆရာေတာ္
Posted in: တကၠသုိလ္ သတင္း
Email This
BlogThis!
Share to Facebook
သီတဂူစတား သုိ႔ဆက္သြယ္ရန္---
အရွင္ေကာ၀ိဒသိရီ (သီတဂူစတား) KovidaSitagu International Buddhist Academy (YGN)
Dagon (North), Yangon, Myanmar
Phone: 09-7956-30013/09-250 790 483
အီေမးလ္= sitagustar.0073@gmail.com ၊ sitagustar2010@gmail.com
သီတဂူ ကမၻာ့ဗုဒၶတကၠသိုလ္ ဆက္သြယ္ရန္--
သီတဂူကမၻာ့ဗုဒၶတကၠသုိလ္ (ရန္ကုန္)
အမွတ္-၁၀၊ ပါရမီလမ္းႏွင့္ ပင္လုံလမ္းဒါင့္၊ ေဘလီတံတားထိပ္၊ ဒဂုျံမိဳ႕သစ္ေျမာက္ပုိင္း၊
ဖုန္း-၀၁-၅၈၁ ၉၉၉/ ၅၈၁ ၈၈၈/ ၅၈၁ ၇၇၇
အီးေမးလ္=thesitagu@gmail.com
သီတဂူကမၻာ့ဗုဒၶတကၠသုိလ္ (စစ္ကိုင္း)
စစ္ကိုင္းေတာင္၊ စစ္ကိုင္းျမိဳ႕
ဖုန္း-၀၇၂-၂၂၂၆၀။ ၂၁၆၁၁
အီးေမးလ္=thesitagu@gmail.com
မေမ့သင့္ရာ
“လူေတြက ေသျခင္းတရားကို ေမ့ေနတတ္ၾကပါတယ္၊ ေသရမွာကို ေမ့ေနတတ္ၾကလုိ႕ပဲ အတၱေတြ မာနေတြ ဖုံးလႊမ္းျပီး တကုိယ္ေကာင္းဆန္ စိတ္ေတြ ေမြးဖြားတတ္ၾကပါတယ္၊ ထုိအခါ လူ႔ပတ္၀န္က်င္နဲ႔ အဆင္မေျပမႈေတြ ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ေသျခင္းတရားကို အမွတ္ရေစျခင္းသည္လည္း လူ႕ပတ္၀န္က်င္အတြက္ အေကာင္းတကာထဲက အေကာင္းတစ္ခု ျဖစ္တယ္ဆုိတာပါပဲ။”
သီတဂူစတား
၂၈-၅-၂၀၁၂
Popular Posts
-
ဒီေန႔ သင္တန္းစတင္ပိတ္ ********* ၂၀၁၆ B.A ေနာက္ဆုံးႏွစ္ ေက်ာင္းသားမ်ားႏွင့္ အမွတ္တရ။ (သီတဂူကမ႓ာ့ဗုဒၶတကၠသိုလ္၊ ရန္ကုန္) မၾကာမီ ေနရာအသီး...
-
-
ဖြင့္ပြဲအခမ္းအနားသို႔ၾကြေရာက္လာေသာ ဆရာေတာ္ၾကီးမ်ား အမွတ္တရ ေပးစဥ္ သံဃာ့ရာဇာဆရာေတာ္ၾကီးက ဖဲၾကိဳးျဖတ္ဖြင့္ေပးစဥ္ လင္းဇာနည္းေဇာ္၊ အဆုိေတာ္ စိမ္...
-
ဗုိလ္ခ်ဳပ္မွဴးႀကီး သီတဂူအဓိပတိအား လာေရာက္ ဖူး ********** သီတဂူ ၂၀၁၆ ၾသဂုတ္ ၂၁ ျမန္မာႏိုင္ငံ ကာကြယ္ေရးဦးစီးခ်ဳပ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္မွဴးႀက...
-
ဘြဲ႔ႏွင္းသဘင္ခန္းမေဆာင္ အုဌ္ျမစ္ေတာ္စီ မဂၤလာအခမ္းအနား ************ သီတဂူ ၂၀၁၆ ေအာက္တုိဘာ ၄ ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ သီတဂူဆရာ...
-
အစၥေရးႏိုင္ငံ သမၼတအိမ္ေတာ္ေရာက္ သီတဂူအဓိပတိ *********** သီတဂူ ၂၀၁၆ စက္တင္ဘာလ ၁၂ အစၥေရးႏိုင္ငံေရာက္ ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ သီတဂူဆရာေတာ္ဘုရားႀ...
-
“ကမၻာ့ကိုးကြယ္ရာဘာသာၾကီးမ်ား၏ နိဒါန္း” စာအုပ္ ထြက္ျပီ ************************ သီတဂူကမၻာ့ဗုဒၶတကၠသုိလ္ (ရႏ္ကုန္)မွာ သီတဂူအဓိပတိဆရ...
-
ေမတၱာ၏အက်ဳိးေက်းဇူးမ်ား စာေပမွာေဖာ္ျပတဲ့ ေမတၱာ၏အက်ဳိးေက်းဇူးမ်ားမွာ ေအာက္ပါအတိုင္းျဖစ္တယ္… (၁) ခ်မ္းခ်မ္းသာသာ အိပ္ေပ်ာ္ရတယ္။ (၂) ကိုယ္မွာ ေဖ...
-
သီတဂူဆရာေတာ္ႏွင့္ အစၥေရးဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ေတြ႔ဆုံ ******** သီတဂူ ၂၀၁၆ စက္တင္ဘာလ ၁၃ မေန႔က (12-9-2016) အစၥေရးႏိုင္ငံ ႏိုင္ငံျခားေရး၀န္ႀကီး...
-
ဤပုိ႔စ္ေလးသည္ ကို၀ိမုတၱိသုခ၏ ဒီလုိေလးလုပ္ၾကည့္ရင္ ေကာင္းမလား ဆုိတဲ့ ပုိ႔စ္ကုိ အၾကံျပဳသည့္ စာတမ္းျဖစ္ပါသည္။ ပူရင္းပုိ႔စ္ကို ဤေနရာတြင္ ၾကည့္ႏ...
1 comments:
ပညာရွိစကားပါ မွတ္သားလိုက္နာယူႏိုင္ရင္ေဘးကင္းမွာ
ေသခ်ာပါတယ္ညီငယ္ညီမငယ္ေက်ာင္းသားမ်ားတို႔ရယ္
Post a Comment