ေဖာ္၀ိန္း၊ အင္ဒီယားနားျပည္နယ္၊ အေမရိက မွ အမွတ္တရပုံေလးပါ။
ကုမုျဒာပြင့္တဲ့ည အပုိင္း(၂)
အေပါင္းအသင္းႏွင့္ပတ္ဝန္းက်င္
ဒီလုိၾကည္ႏူးဖြယ္ေကာင္းတဲ့ ညခ်မ္းကာလမ်ိဳးမွာ ဒီကေန႕ ဘုန္းႀကီးတုိ႕ ပရိသတ္ လူသာမန္ဆုိရင္ ဘယ္လုိေနရာသြား ဘာလုပ္ရယင္ေကာင္းမလဲလုိ႕ ေတြးၾကမွာပါ၊ ဘုရား တရား သံဃာ ရတနာသုံးပါးနဲ႕ နီးကပ္ၿပီးေတာ့ ဓမၼသာေပ်ာ္ေမြ႕တတ္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြကေတာ့ ေၾသာ္--ဆိတ္ၿငိမ္ရာအရပ္ ခ်ဥ္းကပ္ၿပီး တရားထုိင္ရရင္ ေကာင္းမယ္၊ ဘုရားသြားၿပီးေတာ့ ပုတီးစိပ္ရယင္ေကာင္းမယ္ သူေတာ္ေကာင္းစိတ္ရွိတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြ ဒီလုိေတြးတယ္။
ကာမဂုဏ္ဘက္ ယုိင္သြားတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြကေတာ့ ဒီေလာက္တိတ္ ဆိတ္ၿငိမ္သက္ ေအးခ်မ္းၾကည္ႏူးဖြယ္ေကာင္းတဲ့ ညခ်မ္းမွာ ဘယ္လုိ ဟုိတယ္ သြားၿပီးေတာ့ ႏုိက္ကလပ္ေတြ ဘာေတြ သြားကလုိက္ရရင္ ေကာင္းမလဲလုိ႕ ဒီလုိေတြးတဲ့ လူေတြလည္းရွိရင္ရွိမယ္၊ ဘဝဆုိတာ တစ္ေယာက္ႏွင့္ တစ္ ေယာက္ အႀကိဳက္ခ်င္းက မတူေတာ့ လမ္းေၾကာင္းလည္းမတူဘူး။
အဇာတသတ္မင္းတရားက အေဖကုိသတ္တဲ့မင္းဆုိတာ အကုန္လုံး သိတယ္၊ အလြန္ၾကမ္းတမ္းတယ္၊ ၾကမ္းတမ္းတဲ့စိတ္ထားေတြႏွင့္ ၾကမ္းတမ္းတဲ့ အျပဳအမူေတြကုိ သူျပဳမိတာ။ ဘုန္းႀကီးတုိ႕ပရိသတ္ႀကီး အေၾကာင္းႏွစ္ခုရွိတယ္၊ တစ္ခုက ဘာလဲဆုိရင္ ''အေပါင္းအသင္း'' ေနာက္တစ္ခု ဘာလဲဆုိရင္ ''ပတ္ဝန္းက်င္''ေပါ့၊ association ႏွင္ ့enviroment အဲဒီႏွစ္ခုဟာ လူေတြရဲ႕ ဘဝကုိအႀကီး အက်ယ္ေျပာင္းလဲေစတတ္တယ္။
သရက္ပင္သိပ္ၿပီးေတာ့ ခ်ိဳတယ္ေပါ့ေလ၊ သီးလုိက္တာ အဲဒီ သရက္ပင္သြားၿပီးေတာ့ ေခြးေတာက္ပင္ကေလးကပ္စုိက္ထား၊ ေခြးေတာက္ပင္က တျဖည္းျဖည္းေလး တက္လာလုိ႕ အပင္ေပၚႏြယ္ေတြလႊမ္းသြားၿပီဆုိရင္ ေနာက္မၾကာခင္ အဲဒီသရက္သီးခါးသြားတယ္၊ သရက္ျမစ္ႏွင့္ ေခြးေတာက္ျမစ္ ေရာယွက္မိလွ်င္ သရက္သီးဟာ အခါးသီးလာတယ္။ အဲဒါ association ေပါင္းသင္းဆက္ဆံမႈ၊ အဲဒီေတာ့ သရက္ျမစ္ႏွင့္ေခြးေတာက္ျမစ္ မေပါင္း မိေတာင္မွ ေဘးနားကအဲဒီ သရက္ပင္ရဲ႕ ေဘးပတ္ဝန္းက်င္ရွိသမွ်အပင္ေတြေပၚမွာ ေခြးေတာက္ႏြယ္ေတြ အကုန္တက္ေနရင္ ဒါ environment အျမစ္ခ်င္းမေပါင္းဘူး၊ ပတ္ဝန္းက်င္တစ္ခုလုံးက ေခြးေတာက္ေတာႀကီး (သုိ႕မဟုတ္) တမာေတာႀကီးဆုိရင္လဲ အဲဒီသရက္သီးခါးသြားတယ္။ ဒါဘာ လဲဆုိရင္ ပတ္ဝန္းက်င္ ''environment''
လူေတြရဲ႕ဘဝကုိျပဳျပင္တဲ့ေနရာမွာ ''အရပ္ေကာင္းဖုိ႕ အေရးႀကီး တယ္'' လုိ႕ အဲဒီစကားလုံးတစ္လုံးဟာ environment ႏွင့္ ပတ္သက္တယ္။ အရပ္ေကာင္းၿပီးတဲ့အခါမွာ ဘာေကာင္းဖုိ႕လုိသလဲဆုိရင္ အေပါင္းအသင္း ေကာင္းဖုိ႕လုိတယ္။ ပါဠိလုိေျပာရရင္ ''ပတိ႐ူပေဒသဝါသ'' ႏွင့္ ''ကလ်ာဏ မိတၱ''၊ အဲဒီ ႏွစ္ခုက အတူတူပါပဲ။
ေဒဝဒတ္ရဲ႕အႀကံ အဇာတသတ္မင္းခံ
အဇာတသတ္မင္းသား ခပ္ငယ္ငယ္ ဟာ ငါ့အေဖနတ္႐ြာစံရင္ေတာ့ ငါရွင္ဘုရင္ျဖစ္မွာပဲ အစဥ္အလာအားျဖင့္ ရွိတဲ့ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္၊ အဲဒီ အစဥ္အလာအတုိင္းရွိတဲ့ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကုိ ေျပာင္းလဲပစ္တာက အေပါင္းအသင္း။ ေဒဝဒတ္ကေနၿပီးေတာ့ သူရဲ႕စိတ္ေတြကုိ အကုန္လုံးေျပာင္းပစ္လုိက္တယ္။ ျမတ္စြာဘုရားရဲလက္ဝဲဘက္မွာ အရွင္ေမာဂၢလာန္၊ လက္ယာဘက္မွာ အရွင္သာရိပုတၱရာ၊ အဂၢသာဝကဆုိတဲ့ ရာထူးႀကီးေတြ ျမတ္စြာ ဘုရားခန္႕အပ္ထားတာ။
သာသနာေတာ္မွာ ျမတ္စြာဘုရားကလြဲရင္ ဒီႏွစ္ပါးကအႀကီးဆုံးပဲ။ အဲဒီ အရွင္သာရိပုတၱရာနဲ႕အရွင္ေမာဂၢလာန္တုိ႕ဆုိတာ ဘုရားႏွင့္ေဆြမ်ိဳး သားခ်င္း ဘာမွ မေတာ္ဘူး။ ပုဏၰားမ်ိဳးေတြ ျဗဟၼဏလူမ်ိဳးေတြ၊ နာလႏၵသားေတြ၊ အဲဒါကုိၾကည့္ၾကည့္ၿပီးေတာ့ ညီအကုိတစ္ဝမ္းကြဲလည္းေတာ္တယ္၊ ေယာက္ဖလည္းေတာ္တယ္၊ ေဒဝဒတ္ဆုိတ့ဲရဟန္းက မေက်နပ္ဘူး၊ ေဆြမေတာ္ မ်ိဳးမေတာ္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြ ရာထူးႀကီးႀကီးေပးရမလားကြာ၊ တကယ္ဆုိ ရာထူးႀကီးႀကီး ငါကုိေပးဖုိ႕ေကာင္းတယ္ အစဥ္မျပတ္ေတြးေနတာ ရွင္ေဒ ဝဒတ္။
ျမတ္စြာဘုရားကုိယ္ေတာ္ျမတ္ရဲ႕ ဟုိအေလာင္းေတာ္ဘဝတုန္းက ၾကင္ယာေတာ္ျဖစ္ခဲ့ဖူးေသာ ယေသာ္ဓရာဟာ ေဒဝဒတ္ရဲ႕ ႏွမအရင္းျဖစ္တယ္၊ ေနာက္ ျမတ္စြာဘုရားကုိယ္ေတာ္ရဲ႕အေမ မဟာမာယာေဒဝီဟာ ေဒဝဒတ္ရဲ႕ အေဖျဖစ္တဲ့သုပၸဗုဒၶႏွင့္ေမာင္ႏွမ၊ အဲဒီေတာ့ ေသြးသားက ဒီလုိ စပ္ေတာ့ တကယ္ဆုိ အဂၢသာဝကလက္ဝဲရံ လက္ယာရံကုိ ငါ့ကုိအပ္ဖုိ႕ ေကာင္းတာ၊ ခုေတာ့ ငါ့မေပးဘူး၊ ငါတုိ႕အမ်ိဳးကုိ မေပးဘဲနဲ႕ အမ်ိဳးမတူတဲ့ ပုဏၰားမ်ိဳးေတြ ရာထူးေပးရေကာင္းလား အဲဒီကတည္းကစၿပီးေတာ့ ေဒဝဒတ္မေက်နပ္တာ၊ ေနာက္ၿပီးေတာ့ သိၿပီးသားေတြဆုိေတာ့ အတုိခ်ံဳးလုိက္ေတာ့ ဘုရားကုိသတ္မလုိ႕ သုံးႀကိမ္တုိင္တုိင္ ပရိသတ္ေရ မေအာင္ျမင္ခဲ့ဘူး။ အဲဒီေတာ့ သူကသြားၿပီးေတာ့ စည္း႐ုံးေသးတယ္။
'ငါတစ္ေယာက္တည္း ဒီအတုိင္းလုပ္ႀကံလုိ႕ေတာ့ မျဖစ္ေသးဘူး၊ ရွင္ဘုရင္အကူအညီပါမွျဖစ္မယ္' ဆုိၿပီးေတာ့ ဗိမၼိသာရမင္းတရားႀကီးကုိ သူစည္း႐ုံးလုိ႕မရဘူး။ ဗိမၼိသာရမင္းႀကီးက ေသာတာပန္၊ အဲဒီေတာ့ မင္းသား ေလးခပ္ငယ္ငယ္ ငါသြားၿပီးစည္း႐ုံးမယ္ဆုိၿပီးေတာ့ အဇာတသတ္ကုိ ညဥ့္ သန္ေခါင္ယံအခန္းထဲ မွာ သူတန္ခုိးေတြ အဘိညာဥ္ေတြ အသုံးခ်ၿပီးေတာ့ ေဒဝဒတ္ကဝင္သြား ဝင္သြားၿပီးေတာ့ ဘာလုပ္လဲဆုိေတာ့ တစ္ကုိယ္လုံး ေျမြႀကီးေတြပတ္ထားၿပီးေတာ့ 'အဲဒါ ေျမြအလမၸါယ္ဆရာႀကီး'လုိ႕ အဇာတသတ္မင္း အိပ္ေနတဲ့ကုတင္ေဘးကေနသြားၿပီး ဘြားကနဲရပ္ေတာ့ ဟုိက လန္႕ႏုိးလုိက္တဲ့အခ်ိန္မွာ၊ ဟာ ေျမြေတြက ပါးပ်ဥ္းေထာင္ တ႐ႈး႐ႈး တရွဲရွဲ အလမၸာယ္ဆရာ ဘယ့္နဲ႕အိပ္ရာေဘးေရာက္ေနလဲ ဆုိၿပီးေတာ့ လွမ္းေအာ္ေတာ့ ဓားကုိင္ လွံကုိင္လုပ္ေတာ့ အဲဒီေတာ့ ေျမြေတြပါ အကုန္လုံးေဖ်ာက္၊ ႐ုပ္ေဖ်ာက္ ဒီေတာ့ မူလအလမၸာယ္ဆရာ႐ုပ္ေဖ်ာက္ၿပီးေတာ့ သူရဲ႕ရဟန္းအသြင္ျပန္ေျပာင္းေတာ့၊ ဟာ လက္စသတ္ေတာ့ အလမၸာယ္ဆရာမဟုတ္ဘူး၊ အရွင္ေဒဝဒတ္ပါလား ဒီေလာက္တန္ခုိးႀကီးတာ ယခုမွသိရတယ္၊ အထင္ႀကီးသြားတယ္၊ သူ႕ကုိစည္း႐ုံးတာ၊ အဲဒါကုိ Super antural Power လုိ႕ေခၚတယ္။
သဘာဝလြန္တဲ့တန္ခုိးေတြ သဒၶါတရားေကာင္းၿပီးေတာ့ ဥာဏ္နည္းတဲ့ပုဂၢိဳလ္ေတြဟာ စည္း႐ုံးသိမ္းသြင္းခံရတာ၊ ဒီကေန႕မ်က္ေမွာက္လဲ အမ်ားႀကီးရွိႏုိင္တယ္။ အဲဒါ သာသနာလမ္းေၾကာင္းက တျဖည္းျဖည္း ေသြးဖယ္သြားတတ္တယ္၊ သာသနာေတာ္ရဲ႕အႏွစ္ျဖစ္တဲ့ သီလ သမာဓိ ပညာတုိ႕ကုိ မသိမိလုိက္တာ သာသနာေတာ္ရဲ႕အႏွစ္သာရဟာ ဒါမ်ိဳးပဲ လားလုိ႕ထင္ၿပီးေတာ့ အဲဒီေနာက္ပါသြားရင္ အႏွစ္ကုိမရဘဲႏွင့္ ထိုလူက အကာနဲ႕ခရီးဆုံးသြားတယ္။ အဲဒီကစၿပီးေတာ့ ေဒဝဒတ္ကုိ ခ်ဥ္းကပ္မိတာ၊ ေနာက္ဆုံး ဆရာတပည့္တုိင္ပင္ၾကတာ မင္းက အေဖသတ္ ရွင္ဘုရင္လုပ္ကြာ၊ ငါကဘုရားကုိသတ္ၿပီးေတာ့ ဘုရားလုပ္မယ္ဆုိၿပီးေတာ့ လုပ္ၾကတာ မေအာင္ ျမင္ၾကဘူးေလ။
က်ဴးလြန္မိတဲ့အပူမီး ဘယ္သူၿငိမ္း၍ေအးမည္နည္း
ရွင္ေဒဝဒတ္ ေနာက္ဆုံးေျမမ်ိဳသြားတာ အားလုံးအသိပဲ၊ အဇာတသတ္ ရွင္ဘုရင္ကေတာ့ အေဖကုိသတ္လုိက္တဲ့ျပစ္မႈႀကီး အႀကီးအက်ယ္ လြန္က်ဴးၿပီးတဲ့ေနာက္ပုိင္း ရင္ထဲမွာ ဟုိလွေတာလူေတြေျပာသလုိေျပာရင္ ငရဲရွစ္ထပ္မ်ိဳထားတဲ့အတုိင္းပဲတဲ့၊ ေသာကမီးေတြ တေငြ႕ေငြ႕ေလာင္တယ္၊ အဲဒါၿငိမ္းေပးႏုိင္တဲ့ပုဂၢိဳလ္ ကမၻာမွာရွာၾကည့္တယ္၊ သူ႕ရဲ႕ဆရာေဒဝဒတ္လည္းမတတ္ႏုိင္ဘူး၊ အဲဒီလုိျဖစ္တယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ယခုလုိေပါ့ေလ ညခ်မ္း ကာလ တိတ္တိတ္ဆိတ္ဆိတ္ ဆီးႏွင္းျမဴတိမ္ သူရိန္မီးခုိး အညစ္အေၾကး ငါးမ်ိဳးကင္းၿပီးေတာ့ သန္႕ရွင္းၾကည္လင္တဲ့ ညမ်ားမွာ အဲဒီလသာ ေဆာင္ေပၚမွာတက္ၿပီးေတာ့ ဝန္ႀကီးေတြ၊ အမတ္ႀကီးေတြနဲ႕ ထုိင္ထုိင္ၿပီးေတာ့ ရင္ထဲမွာပူတယ္ကြာ၊ သိပ္ပူေလာင္တာပဲ၊ အဲဒီပူေလာင္မႈေတြ ၿငိမ္းခ်မ္းေအာင္ ယခုလုိ ၾကည္ႏူးဖြယ္ရာေကာင္းတဲ့ညမွာ ဘယ္လုိ သမဏ ျဗဟၼဏ တုိ႕ကုိခ်ဥ္းကပ္ရေကာင္းမလဲလုိ႕ ဝန္ႀကီးေတြ အမတ္ႀကီးေတြနဲ႕အစည္း အေဝးထုိင္ထုိင္ၿပီးေတာ့ေျပာၾကပါတယ္။
မင္းတရား အဲဒီပူေလာင္မႈေတြကုိ ၿငိမ္းေစဖုိ႕ ပုရာဏကႆပ ဆရာႀကီးဆီကုိသြားပါ၊ ပုရာဏကႆပ အစရွိတဲ့တိတၴိဆရာႀကီး ေျခာက္ေယာက္ ျမတ္စြာဘုရားထက္ ခပ္ေစာေစာေပၚေပါက္ၾကတယ္။ ေလာကသုံးပါးမွာ ဘုရားပြင့္မယ္ ေကာလာဟလေတြ ျဗဟၼာႀကီးေတြ ေၾကြးေၾကာ္တဲ့ အခ်ိန္ကစၿပီးေတာ့ တိတၴိဆရာႀကီးေတြ ထြက္လာၿပီးေတာ့ ကုိယ့္ကုိကုိယ္ ဘုရားလုိ႕ေၾကညာၿပီးေတာ့ ေလာကမွာ တရားေတြေဟာေနၾကတယ္၊ အားလုံး ထင္ရွားတဲ့ ဆရာႀကီးေျခာက္ေယာက္ မင္းတရား အဲဒီေသာကေတြၿငိမ္းေစဖုိ႕ ပုရာဏကႆပဆီသြားပါ၊ အဲဒါ ဝန္ႀကီးေတြ အမတ္ႀကီးေတြ ေျပာသည့္အတုိင္း သြားၾကည့္တယ္ ပုရာဏကႆပ က ေဟာလုိက္တယ္၊ ဘာေဟာ လုိက္သလဲဆုိရင္ ပရိသတ္ေရ တုိတုိေလးေျပာမယ္၊ ''အကိရိယဝါဒ'' ကုိ ေဟာတယ္၊ ဘာဝါဒလဲ။
အကိရိယဝါဒပါဘုရား။
အကိရိယဝါဒ
အကိရိယဝါဒ ေဟာေျပာခ်က္ေတြ အမ်ားႀကီးခ်ဳံးလုိက္ရင္ ဒီတစ္လုံးပဲ အကိရိယဝါဒဆုိတာက ဘာလုပ္လုပ္ လုပ္ရာ မေရာက္ဘူးဆုိတဲ့ဝါဒ၊ အခု တုိ႕အားလုံး ဘာလုပ္ၾက၊ ကုသုိလ္ေတြျပဳလုပ္ၾကတယ္၊ အလကားပဲ ဒါေတြ ဘာအက်ိဳးမွမေပးဘူး၊ အကုသုိလ္ေကာ ဒါလည္းအလကားပဲ ဘာမွမျဖစ္ဘူး၊ လုပ္ခ်င္တာလုပ္ ဘာမွမျဖစ္ဘူးဆုိတဲ့ဝါဒ၊ ႀကိဳက္မ်ားႀကိဳက္လုိက္ရင္ ကမၻာ့လူသားေတြ လမ္းေၾကာင္းဘယ္ေလာက္မွားသြားမလဲ၊ အဲဒါသြားၿပီးေတာ့ ျပန္လာတယ္၊ အဇာတသတ္မင္းႀကီး စိတ္ဆင္းရဲလာတယ္။
ငါ့ရင္ထဲမွာ ေသာကၿငိမ္းမလားလုိ႕ခ်ဥ္းကပ္ၾကည့္တယ္၊ ေသာက မၿငိမ္းတဲ့အျပင္ မေက်နပ္စရာ ဒီဆရာႀကီးေတြေဟာေနတာ၊ လူ႕ေလာက ႀကီးကုိ လမ္းမွားကုိသူတုိ႕ပုိ႕ေနၾကတာ၊ ငါလုိမင္းတရားကုိ ပညာမတတ္ လူအ လူႏုံလုိ႕ထင္ၿပီးေတာ့ ဝါဒမွားေတြ ေဟာေနတယ္၊ ဒီလုိဆရာမ်ိဳး ငါ့တုိင္းျပည္မွာ မရွိထုိက္ဘူးလုိ႕ထင္ စိတ္ထဲမွာေဒါသျဖစ္ၿပီးေတာ့ သံလ်က္ ခပ္တင္း တင္းဆုပ္မိတယ္၊ တစ္ခါမွားၿပီးရင္ ေနာက္ထပ္ ႏွစ္ခါမမွားေစနဲ႕ေတာ့ေပါ့ စိတ္ကုိခ်ဳပ္ထိန္းၿပီးေတာ့ ျပန္လာခဲ့တယ္။
ဥေစၧဒဝါဒ
ေနာက္တစ္ႀကိမ္ဒီလုိပဲ ညခ်မ္းကာလ လျပည့္ဝန္းႀကီးထြန္းလင္း တဲ့ တစ္ညပဲ ဒီလုိအမတ္ေတြ ဝန္ႀကီးေတြနဲ႕အစည္းအေဝးေခၚ စိတ္ထဲမွာ ပူလာတယ္။ ဘယ္သြားရေကာင္းမလဲ ေျပာျပန္တယ္၊ အမတ္ေတြက မကၡလိ ေဂါသာလ ဆရာဆီသြားပါ၊ သြားျပန္တယ္၊ ေမးတယ္၊ ေမးတာကတျခား ေျဖတာကတျခား စိတ္ဆင္းရဲၿပီးေတာ့ျပန္လာတယ္၊ မကၡလိေဂါသာလက ဘာေဟာသလဲဆုိေတာ့ ဥေစၧဒဝါဒကုိေဟာပါတယ္၊ ဥေစၧဒဆုိတာ ေလာကႀကီး သုခ ဒုကၡျဖစ္ခ်င္တာျဖစ္ ကုသုိလ္ အကုသုိလ္ေတြ ေလာဘ ေဒါသ ေမာဟ အေလာဘ အေဒါသ အေမာဟဆုိတဲ့ ေဟတုေပါ့၊ အဲဒီအေၾကာင္း ေတြနဲ႕လုံးဝမဆုိင္ဘူး။
Cause in Condition ဆုိတဲ့ဥစၥာေတြဟာ ဒီ Effect ေပါ့၊ အက်ိဳးတ ရားေတြနဲ႕လုံးဝမဆုိင္ဘူး၊ ျဖစ္ခ်င္လုိ႕ျဖစ္တာ၊ အေၾကာင္းမဲ့ဝါဒ၊ စိတ္ညစ္ ၿပီးေတာ့ ျပန္လာခဲ့တယ္ ပရိသတ္ေရ၊ ပတ္ဝန္းက်င္ associtation ေနာ္၊ enviroment associatiotion အဇာတသတ္မင္းႀကီးရဲ႕ ဒီေလာက္ အမွားျပဳမိ တဲ့ရွင္ဘုရင္ရဲ႕အနားမွာေနၾကတဲ့ ဝန္ႀကီးေတြ အမတ္ႀကီးေတြဟာ ဒီရွင္ဘုရင္ကုိ လမ္းမွန္ကုိ မပုိ႕ႏုိင္ဘူးတဲ့၊ အမွားပဲထပ္ပုိ႕ၾကတယ္၊ အဲဒါေၾကာင့္ မဂၤလသုတ္ဟာ ဘယ္ေလာက္တန္ဖုိးရွိသလဲ၊ စစခ်င္း အေသဝနာ စ ဗာလာနံ Not associated with the fool. It is the highest speculation. အဲဒီလုိ ပုဂၢိဳလ္ ေတြနဲ႕ ေဝးေဝးေနႏုိင္မွ ဘဝႀကီးပြားတုိးတက္မႈျဖစ္မယ္၊ ဒါကုိ မဂၤလာေခၚတယ္။
နတၴိက ဝါဒ
အဲဒီေတာ့ အဇာတသတ္ရွင္ဘုရင္က တစ္ေယာက္က ၫႊန္ၾကားလုိ႕ သြားလုိက္ စိတ္မေက်နပ္ဘဲ ျပန္လာခဲ့လုိက္၊ ဘယ္ႏွစ္ႀကိမ္ ဘယ္ႏွစ္ေယာက္ စီသြားခဲ့သလဲဆုိရင္ ပရိသတ္ေရခ်ဳံးလုိက္ေတာ့ အားလုံးေျခာက္ႀကိမ္သြားခဲ့တယ္၊ တိတၴိဆရာႀကီး ေျခာက္ေယာက္ေစ့ေရာ၊ ပူရာဏကႆပ၊ မကၡလိေဂါသာလ၊ တတိယပုဂၢိဳလ္က အဇိတေကသကမၺလ သူကေတာ့ နတၴိက ဝါဒကုိေဟာတယ္၊ နတၴိကဝါဒဆုိတာ လက္ရွိဘဝရွိလား၊ (မရွိပါဘုရား) နတ္ျပည္ရွိလား၊ (မရွိပါဘုရား) နိဗၺာန္ရွိလား၊ (မရွိပါဘုရား) သမထ ဝိပႆနာ အလကား၊ အဲဒါေတြ ဘာမွမရွိဘူး၊ အဲဒီလုိ မရွိဝါဒကုိ ေဟာတာ နတၴိက။
ေနာက္ပကုဓကစၥာယန၊ ေနာက္ နိဂဏၭနာဋပုတၱ၊ ေနာက္သဥၥယေဗလ႒ပုတၱ ေျခာက္ေခါက္သြားတယ္၊ ေျခာက္ေယာက္ကုိေတြ႕ဆုံၿပီးေတာ့ သူ႕ေသာ ကၿငိမ္းေၾကာင္းကုိေမးျမန္းခဲ့တယ္၊ ၿပီးေတာ့ သႏၵိ႒ိကသာမညဖလ အဲဒါကုိလည္း သူေမးပါတယ္။
အပုိင္း (၃) ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။
ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ပါေစ။
သီတဂူစတား
၂၃-၇-၂၀၁၀
0 comments:
Post a Comment